این متن های فوق زیبا را هیج جای دیگر نمی یابید.

با اینکه دلخورم ،
و سرد برخورد میکنم ،
اما مدام حوالی تو پیدایم میشود...!
چه کنم!
مثل تو دریغ کردن بلد نیستم....
-----------------------------
عمری گذشت و عشق تو از یاد من نرفت ... دل‌، همزبانی از غم تو خوب‌تر نداشت ...! این درد جانگداز زمن روی برنتافت ...؛ وین رنج دلنواز زمن دست برنداشت
----------------------------
سکوت می کنم و عشق،در دلم جاری است...
که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است...
1461159857-parsnaz-ir.jpg
-----------------------------
آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ، این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند …
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

IMG_20171123_230501.jpg
---------------------------------------------
بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام
شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست
هر دو را برسانید به آرزوشان . . .
--------------------------------------------
تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیکن ،
بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن :
بزرگ مثل عشق ، کوچیک مثل غم ، ساده مثل من ، مهم مثل تو !
------------------------------------------
ﮔﺮ ﺯ ﺧﯿﺎﻝ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﺕ
ﻋﮑس ﻓﺘﺪ
به جاﻡ می

ﻣﺴﺘﯽ ﭼﺸﻢ ﻣﺴﺖ ﺗﻮ
ﻣﺴﺖ ﮐﻨﺪ
ﭘﯿﺎﻟﻪ ﺭﺍ...
---------------------------------------
فراموشی"

واژه ی غریبی ست

باور کنید زودتر از آنچه فکرش را بکنید

فراموش می شوید

ولی نوبت خودتان که باشد،

مگر میشود فراموش کرد

مگر می شود..
--------------------------------------
گاهی مساله های به ظاهر بزرگ و پیچیده

توانایی و هوش زیادی نمی خواهد

فقط کمی زمان می خواهد تا آرام تر شوی

و پیش از آنکه کسی را دوست داشته باشی

خودت را دوست بدار

تا همچنان باشی

در لحظه هایی که کسی برای تو نیست ...
-------------------------------------
چنان به موی تو آشفته ام

به بوی تو مست

که نیستم خبر از

هر چه در دو عالم هست