دنیا همه هیچ واهل دنیا همه هیچ...
ای هیچ برای هیچ.. بر هیچ مپیچ

دانی که پس از عمر چه ماند باقی
"مهر است و محبت " باقی همه هیچ...
---------------------------------------------------

رفتنت درد عجیبی ست، خدا می داند

دل من بی کس و تنهاست ، تورا می خواند

زار و سرگشته ام اندر خم و پیچ نگهت

بید مجنون که بلرزد ، به دلم می ماند

خرمن سوخته‌ی ما به چه کارش می‌خورد ؟
که چو برق آمد و در خشک و ترِ ما زد
و رفت..
-------------------------------------------------------
تو کیستی ؟ که من این گونه بی تو بیتابم
شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم

تو کیستی که من از موج هر تبسم تو
به سان قایق سرگشته روی گردابم..
-----------------------------------------------------
دیگر این پنجره بگشای که من
به ستوه آمدم از این شب تنگ
آری، این پنجره بگشای که صبح
می‏درخشد پسِ این پرده‏ ی تار
------------------------------------------------------
هر صبح
یادم می‌رود چقدر دوری ،
که چقدر دورم !
هر صبح
از اول " دوستت دارم "
-----------------------------------------------------
باید بروم ...
دلتنگ که شدی،
گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس!
من ، یک روز که خیلی دلتنگت بودم
دلم را همانجا خاک کردم ...
--------------------------------------------------
دم کن برایم چای با گلبرگِ خورشید
با حبه ای آواز ِ گنجشکانِ عاشق

لبخند_تو چیزی شبیه ِ عطر نان است
قدری بخند ای خنده هایت جانِ عاشق...
--------------------------------------------------
گاهی باید یک جوری رفت
انگار هیچوقت نبوده ای
یک جوری ک توی هیچ عکسی باقی نمانی
و هیچ خاطره ای
عطر لباست را به خاطر نیاورد
و دهان هیچ پنجره ای
یادش نیاید
در انتهای کدام خیابان گم شدی!
گاهی
فقط باید رفت..
----------------------------------------------
کاش می شد
حال خوب را
لبخند زیبا را
بعضی دوست داشتن ها را ، خشک کرد!
لای کتاب گذاشت
و نگه شان داشت .
-------------------------------------------
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن
دوست داشتن را برای تجربه
عاشق شدن را برای هدف
فراموش کردن را برای قبول واقعیت . . .
-----------------------------------------
من،
رازی را در چشم هایم
پنهان کرده ام!
جغرافیای قلبم، در دست توست!
با نبضی، که
بالا و پایین می رود
همواره، علامت گذاری می کنم
این دوست داشتن را
شاید تو هم
عاشقم شده باشی ...
--------------------------------------
خیلی وقتام ،
آدم دلش واسه اون چیزایی تنگ میشه ،
ک مجبوره وانمود کنه ،
همون چیزا واسش اصلا مهم نیست .. ..
-------------------------------------