پیام تسلیت سایت بازبازی:

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم
برای بازماندگان کرمانشاهی صبر و شکیبایی و برای در گذشتگان غفران و رحمت واسعه الهی را خواستاریم.
 


بنویسید زنـی مُرد کــــه زنبیل نداشت                        پسری زیر زمین بود و پدر بیل نداشت

بنویسید که با عطر وضو آوردند                                    نعش دلدار مرا لای پتــو آوردند

مثل وقتی که دل چلچله‌ای می‌شکند                          مرد هـــم زیر غــــم زلزله‌ای می‌شکند


چند پیامک برای تسلیت زلزله زدگان:

امروز ایران به وسعت غیرت کرمانشاه عزادار است

  صبر نشانی از ایمان است برایشان ایمانی افزونتر آرزومندم

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

همسفر در راه ماند..زندگی سخت استلیک..در سفر باید بودهمراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه ..سختی راه را مینماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید


                                                                                                ---------------------------

 

تحمل سوگ فقدان صبری الهی را میطلبد ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید

http://static2.eghtesadnews.com/thumbnail/EQsj5wmSVpVH/kzxwgq-JKBXtdnsW2DbwP_oAq30e7qnHfcABTZgEjDPeX92dFRcloYKQgQrR5ooNywpgzrCJSonkiG3pI_QvVJMtK7Jf75PBhy48nqMpifV3xCvBk6US8Q,,/%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87+%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87.jpg

---------------------------

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی
جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد
که در سکونی  آغازی بی پایان را می سراید

----------------------------

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم
من به داغ تو جوان رفته ز دنیا چه کنم
بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان
من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم

----------------------------

گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود

http://media.sarpoosh.com/images/9608/96-08-c06-1241.jpg